Romani in Canada - forumul romanilor canadieni
Vreau sa ma apuc de pescuit - Printable Version

+- Romani in Canada - forumul romanilor canadieni (http://www.romaniincanada.org/forum)
+-- Forum: Pescuit & Vanatoare (/forum-15.html)
+--- Forum: Forum General Pescuit (/forum-16.html)
+--- Thread: Vreau sa ma apuc de pescuit (/thread-556.html)

Vreau sa ma apuc de pescuit - Chrislord - 19-07-2008 09:42 PM

Baieti si fete....am permis de pescuit in ON, cica pe 3 ani (cu doar $30) , facut la Walmart.

Sunt incepator, vreau scule ieftine si nespecializate (adica nu pentru stiuca, castor etc). Acuma, vreau niste raspunsuri (dar la concret) la intrebarile mele:

1. Ce undita sa-mi cumpar. Dimensiuni, magazin
2. Ce silc (sau cum se numeste pe aici)
3. Ce ace
4. Ce plumbi
5. Ce mai trebuieste
6. Am permis sportiv, cati pesti iau acasa si ce dimensiuni.
7. Vreun filmulet cum se pune ata-n ac.

Multumim din inima.

De luni seara vreau sa ies pe marginea lacului asa ca...

PS. Stiu ca pot sa gasesc informatiile cu google dar e mult de lucru/timp, iar pentru incepatori (ca mine) poate deveni un calvar.

RE: Vreau sa ma apuc de pescuit - thor - 19-07-2008 10:11 PM

Chrislord Wrote:Baieti si fete....am permis de pescuit in ON, cica pe 3 ani (cu doar $30) , facut la Walmart.

Sunt incepator, vreau scule ieftine si nespecializate (adica nu pentru stiuca, castor etc). Acuma, vreau niste raspunsuri (dar la concret) la intrebarile mele:

1. Ce undita sa-mi cumpar. Dimensiuni, magazin
2. Ce silc (sau cum se numeste pe aici)
3. Ce ace
4. Ce plumbi
5. Ce mai trebuieste
6. Am permis sportiv, cati pesti iau acasa si ce dimensiuni.
7. Vreun filmulet cum se pune ata-n ac.

Multumim din inima.

De luni seara vreau sa ies pe marginea lacului asa ca...

PS. Stiu ca pot sa gasesc informatiile cu google dar e mult de lucru/timp, iar pentru incepatori (ca mine) poate deveni un calvar.
Prtmisul facut la suma aia nu e pe 3 ani ci doar pana pe 31 decembrie 2008.